18 сiчня
Завантажити ще

Телеведучого Остапа Дроздова звільнили з "4 каналу" після зміни власника, а Дениса Бігуса - залишили

Телеведучого Остапа Дроздова звільнили з
Фото: екранне відео \4 канал

Після купівлі "4 каналу" депутатом "Слуги народу" Олексієм Ковальовим роботодавець в односторонньому порядку розірвав трудові відносини з телеведучим Остапом Дроздовим. Про це 12 січня повідомляє телеграм-канал Pavlovsky News.

– Такі люди у незалежному медіа не повинні працювати, – повідомив Ковальов журналістам.

За словами власника медіа, завдання каналу – об'єднувати країну, а у Дроздова "амплуа розпалювача". Ковальов уточнив, що на звільнення ведучого вплинула не критика на адресу президента, а висловлювання про мешканців України.

- Ми всі пам'ятаємо, що він говорив. Його не змінити. Нам треба об'єднати країну, а Остап робить вододіл між мешканцями. Ті речі, що він висловлює, нікуди не годяться. Не можна ділити на добрих та поганих українців – у нас один паспорт. Нам 8 років розповідають, що ми різні, щоб розколоти країну, але прийшли інші часи, - заявив власник "4 каналу".

Ковальов також розповів про проект журналіста-розслідувача Дениса Бігуса, який залишиться на каналі незважаючи на критику влади. Наразі його програма рейтингова, і це пріоритет для каналу, наголосив Ковальов. Інших ведучих та програми також оцінюватимуть за їх ключовими показниками ефективності (KPI).

У червні 2021 року "4 канал" отримав попередження та штраф у розмірі 114 000 гривень (юридична особа ТОВ ТРК "Інтеррадіо") через наявність в ефірі ознак дискримінаційних висловлювань та мови ворожнечі. Йшлося про висловлювання ведучого Остапа Дроздова під час авторської програми "Прямим текстом". Дроздов, зокрема, назвав глядачів "каналів Медведчука" "дрібними амебами", "інфузоріями туфельками", "одноклітинними", "дрімучими неадекватними людьми", а глядачку, яка скаржилася на закриття "каналів Медведчука" в ефірі каналу "Наш", - " старою дурною бабою».

ДОВІДКА

Про те, що народний депутат від фракції "Слуга народу" Олексій Ковальов став власником "4 каналу", стало відомо 28 грудня. Телеканал йому подарували батьки. Згідно з декларацією депутата, загальна вартість «подарунка у негрошовій формі» склала 4,5 мільйона гривень.

Раніше канал належав колишньому народному депутату та журналісту Дмитру Добродомову та його партнеру Андрію Мисику. На "4 каналі" програми ведуть політик Борислав Береза, член партії "Свобода" Андрій Іллєнко, шоумен Антон Мухарський.