Після того як історія 20-річного ветерана, який втратив усі кінцівки на війні та не зміг відновити банківську картку, стала відома громадськості, Приватбанк пообіцяв змінити підхід до роботи з людьми з інвалідністю. Керівництво банку разом із головою Нацбанку України особисто вибачилися перед українським захисником. Про це повідомила пресслужба банку.
- Сьогодні голова НБУ Андрій Пишний та член правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана у лікарні. ПриватБанк вибачився, і ветерану передали банківські картки. Банк узяв на себе зобов'язання повністю покрити витрати, пов'язані з лікуванням та протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку, - розповіли у Приватбанку. - Ми вже розпочали перегляд та зміну процедур обслуговування і створюємо окрему гарячу лінію для оперативної обробки звернень та скарг від ветеранів, ветеранок, військових і людей з інвалідністю, яка формуватиметься, зокрема, із залученням експертизи патронатної служби "Янголи" 3-го армійського корпусу.
Також працівники банку пройдуть додаткове навчання, щоб подібні ситуації не повторювалися. Водночас розпочалася робота над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, щоб служби супроводу при лікарнях надавали допомогу з вирішенням у тому числі й фінансових питань, інформує ПриватБанк.
- 17 грудня керівник-засновник патронатної служби "Янголи" Олена Толкачова розповіла, що менеджер ПриватБанку відмовив 20-річному захиснику з ампутованими кінцівками в оформленні втраченої банківської картки через те, що хлопець не може її потримати для фото.
- На повідомлення відреагував голова Нацбанку Андрій Пишний. Він пообіцяв, що «висновки будуть, реакція буде».