Після скандалу в одному з київських філіалів, де ветерану відмовили в оформленні банківської картки через те, що він не може потримати картку в руках, у Приватбанку проведуть ревізію внутрішніх процедур. Про це йдеться у заяві пресслужби банка.
- Історія із неналежним наданням послуг ветерану — неприпустима. У ній не було проявлено тієї уваги, людяності й відповідальності, які мають бути безумовними, особливо у ставленні до військових і ветеранів, які б не були норми і регуляції. Ми просимо вибачення за те, що нашому клієнту довелося пережити. Нам шкода, що ця ситуація стала можливою, - йдетьяс у заяві.
У «Приваті» наголосили, що якщо ветеран погодиться прийняти їхню допомогу, то готові покрити лікування, протезування та надати всю необхідну підтримку.
- Розуміємо, що рішення має бути не точкове, а системне, тому зробимо все можливе, щоб подібне ніколи більше не повторилося. Ми проводимо ревізію внутрішніх процедур, тримаємо контакт із НБУ, аби ситуація, яка сталася у нашому банку, більше не ставалася ніде. Окремо проведемо повторне навчання для працівників, щоб унеможливити подібне надалі, - додали у пресслужбі банку.
- 17 грудня керівник-засновник патронатної служби "Янголи" Олена Толкачова розповіла, що менеджер Приватбанку відмовив 20-річному солдату в оформленні втраченої банківської картки через те, що хлопець не може її потримати для фото.
- 17 грудня на допис відреагував голова Нацбанку Андрій Пишний. Він пообіцяв, що «висновки будуть, реакція буде».