В Укрзалізниці розповіли, що робити пасажирам, які придбали квитки на поїзди до кібератаки

Українці, які купили квитки на поїзди до кібератаки, не втратили їх.

Укрзалізниця

Українці, які купили квитки на поїзди до кібератаки на Укрзалізницю 22 березня, не втратили їх. Знайти квитки можна, зокрема, на своїй електронній пошті. Там же можна знайти квиток, куплений після поновлення онлайн-продажів 27 березня – якщо під час оплати стався збій. Про це повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.

Там зазначили: тим, хто купив квиток до кібератаки, на електронну пошту мав прийти лист із PDF-квитком. Однак лише якщо е-мейл був доданий до профілю в додатку перевізника.

Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року)

Не знайшли квиток?

Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?

Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов

Що робити, якщо купували квиток після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?

З усіх інших питань залізничники просять пасажирів звертатись на нашу резервну електронну пошту: service@uz.com.ua.