В онлайн-сервісах "Укрзалізниці" стався технічний збій, внаслідок чого пасажири не можуть придбати квитки на потяги. Про це повідомили у пресслужбі компанії.
- Через технічний збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн-сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через додаток та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги, - йдеться у повідомленні.
У компанії вибачилися за незручності і запевнили, що фахівці вже працюють над усуненням проблем. Також пасажирам повідомили, що на залізничних касі додали кількість співробітників.
- посилюємо додатковими працівниками ранкові зміни залізничних кас на вокзалах. Для зв'язку з нами використовуйте сторінки Укрзалізниці у соціальних мережах, - наголосили в УЗ.
- 23 лютого у додатку "Резерв+" стався збій із технічних проблем. Користувачі могли мати справу з тимчасовими труднощами.
- 9 березня клієнти українських банків повідомляли у соціальних мережах про проблеми з безготівковою оплатою. У роботі платіжних систем Visa та MasterCard стався збій.