Міністерство закордонних справ України. анонсувало, що для громадян, які перебувають за кордоном, з'являться нові послуги в рамках експериментального проекту "е-Консул". Про це повідомляє Міністерство закордонних справ України.
- Переконаний, що мільйони наших громадян за кордоном оцінять нововведення, які спрощують доступ до послуг МЗС шляхом цифровізації. Для подачі та отримання документів двічі їхати за багато кілометрів не потрібно. Це є реальною економією часу та коштів для наших громадян, - зазначив міністр Андрія Сибіга.
Як розповіли в міністерстві, ухвалена урядом постанова дозволить українцям за кордоном отримати нові послуги:
- оформлення ID-карток з доставкою готової картки поштою (потрібний лише один візит до посольства чи консульства для подання документів);
- оформлення закордонних паспортів за один візит для збирання біометричних даних з подальшим отриманням готового документа поштою;
- реєстрація у Державному реєстрі платників податків через посольства та консульства;
- обмін посвідчення водія або отримання його після втрати або викрадення;
- комплексна послуга для оформлення немовлят (реєстрація народження, реєстрація громадянином, внесення до реєстрів).
Заяви на отримання послуг можна буде подати через портал або мобільний додаток "Дія".
- Влітку в МЗС заявили, що працюють над цифровізацією консульських послуг. Як заявляв речник міністерства Георгій Тихий, вже на початковому етапі це дозволить скоротити операційний час надання консульських послуг на 30-80%.
- Коротко про писав, що кількість українців, які планують залишитися за кордоном назавжди, зростає.Люди знаходять роботу та постійне житло, поступово включаються до місцевого життя, віддають дітей до європейських шкіл та планують для них нове європейське майбутнє