Поскаржитися на відсутність мобільного зв'язку можна буде у “Дії”

Кабмін затвердив порядок подання скарг про відсутність мобільного зв’язку. 

Зображення Pexels із сайту Pixabay

Кабінет міністрів дозволив подавати скарги на відсутність мобільного звʼязку у “Дії”. Про це повідомив народний депутат Олексій Гончаренко у своєму телеграм-каналі.

- Через Дію тепер можна буде подавати скарги на відсутність звʼязку. Таке рішення було ухвалено сьогодні Кабміном. Тільки виникає питання, як скаржитись на відсутність звʼязку, коли немає звʼязку? - написав він.

Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров написав, що повідомити про поганий зв’язок можна буде в Дії, якщо не вантажаться сторінки, не проходять дзвінки чи не надсилаються повідомлення.

- Про проблеми зі звʼязком зможете повідомити максимально швидко, навіть якщо будете офлайн. Після того як зʼявиться інтернет, повідомлення надійде регулятору зв’язку, — пояснив він, додавши, що послугу запустять “вже дуже скоро”.

Мінцифри каже, що інформація про проблеми зі зв’язком надходитиме напряму до регулятора сфери — НКЕК.

Представник Кабміну у Верховній Раді Тарас Мельничук повідомив у своєму телеграм-каналі, що уряд затвердив порядок подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку. 

Він визначає механізм подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема, з використанням мобільного додатка Дія, інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг з метою здійснення моніторингу якості та доступності електронних комунікаційних послуг, формування пропозицій щодо внесення змін до законодавства, необхідних для розвитку сфери електронних комунікацій.