Одеська обласна військова адміністрація розробила проєкт нового корпоративного стилю регіону. Планується затвердити новий герб та інші елементи візуальної презентації Одещини на сесії облради 12 грудня. Про це повідомляє "Одеське життя".
Згідно з документом, у регіону з’явиться логотип, в якому звичні елементи – якір, колосся пшениці та виноградна лоза – будуть у новій стилізованій інтерпретації. Як корпоративна палітра пропонується використовувати відтінки бежевого, жовтого, червоного і синього кольорів.
Щоправда, у соцмережах думки користувачів розділилися - одним новий логотип подобається, інші критикують його. Мовляв, суцільна лісова тематика - немає ні моря, ні порту.
Також спеціально для Одеської області було розроблено новий шрифт Odesa Region Type. Слоганом регіону дизайнери пропонують зробити сентенцію “Земля, яка об’єднує”.
Збір пропозицій для формування позитивного та впізнаваного іміджу регіону Одеська ОВА оголосила на початку листопада 2024 року. Пропозиції для брендбука можна було надсилати через Google-форму до 17 листопада 2024 року.
- Попередній логотип Одеської області - якір у формі серця розробили у 2012 році у студії російського дизайнера Артемія Лебедєва, який з 2014 року активно висловлюється на підтримку російської окупації Криму та засуджує Революцію гідності. У січні 2022 року дизайнер потрапив під санкції України. Після початку повномасштабного вторгнення Росії на територію України Лебедів підтримав дії росіян.
- У березні 2023 року Нью-Йорк змінив свій культовий логотип І love NY. Новий логотип був запущений організацією "Партнерство заради Нью-Йорк Сіті".