Продакшн медіахолдингу каналу СТБ створить шоу Нацвідбору на "Євробачення-2025"

"Суспільне" знову розробить національний конкурс разом із продакшном StarLight Media.

Татьяна Джафарова/Суспільне

Компанія "СТАРЛАЙТ ПРОДАКШН" від медіахолдингу StarLight Media виграла конкурс на створення шоу Нацвідбору на "Євробачення-2025". Фінал конкурсу відбудеться у лютому 2025 року. Про це повідомляє телеканал Суспільне, який організовує та транслює конкурс в Україні.

- Акціонерне товариство "Національна громадська телерадіокомпанія України" повідомляє, що Комісією мистецького конкурсу на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) для реалізації творчого проєкту "Пісенний конкурс "Євробачення - 2025" прийнято рішення про визначення переможцем конкурсу ТОВ "СТАРЛАЙТ ПРОДАКШН" на сайті.

З 2011-го до 2014 року відкритий телевізійний відбір для "Суспільного" створювала "Студія Савіка Шустера", а с 2016-го проєкт створювався спільно з телеканалом СТБ (StarLight Media). У 2022-му та 2023 роках "Суспільне" організувало Нацвідбір власними силами, змінивши звичний формат. Замість двох півфіналів та фіналу глядачам показували лише фінал. У 2024-му над виробництвом національного конкурсу працював "1+1 Продакшн".