Uklon та омбудсмен відреагували на мовний скандал з водійкою таксі на Київщині

Пасажирці таксі надали компенсацію, а на водійку чекає штраф, також компанія тимчасово її заблокувала.

Зображення Alexander Fox | PlaNet Fox із сайту Pixabay

Пасажирці таксі Uklon надали компенсацію після того, як водійка висадила її через прохання розмовляти українською мовою. Про це йдеться у заяві компанії 10 грудня.

- Експерти компанії звʼязалися з пасажиркою, вибачились та надали компенсацію, — йдеться у повідомленні.

Водійці, яка виконувала замовлення, був заблокований доступ до користування онлайн-сервісом Uklon попри високий рейтинг та оцінки від клієнтів протягом року співпраці, а також значний обсяг виконаних поїздок.

- Ми ухвалили рішення призупинити надання їй доступу до водійського застосунку Uklon, а також провести навчальну роботу з нею задля дотримання обовʼязкових вимог до поведінки і спілкування водіїв, які користуються онлайн-сервісом компанії, — додали в сервісі таксі.

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь назвав “цинічною” відмову обслуговувати пасажирів українською. Він зазначив, що ця норма закону діє майже чотири роки. Він також заявив, що водійці не вдасться уникнути покарання за порушення мовного закону у вигляді штрафу.

9 грудня користувач фейсбуку Олена Петрів написала, що на Київщині водійка таксі Uklon висадила родину загиблого військового, яка поверталися з цвинтаря. За словами Петрів, таксі викликали мама і сестра загиблого військового, які разом з дев'ятирічною дитиною поверталися із кладовища. Водійці зробили зауваження через російську мову обслуговування та російськомовний навігатор. За словами авторки повідомлення, водійка висадила пасажирів посеред траси неподалік Вишгорода.