Майже половина українців витрачають «кешбек» на поповнення мобільного

Також учасники держаної програми витрачають гроші на оплату комуналки, інтернету та медичних послуг.

t.me/Finance_ukr

Українці найчастіше витрачають кошти «Національного кешбеку» на поповнення мобільного, оплату комуналки та інтернету. Про це повідомив Finance.ua з посиланням на пресслужбу ПриватБанку.

Майже половина — 45,1%, які отримали від держави кешбек за купівлю товарів українських виробників, витрачають кошти з карток «Національний кешбек» на поповнення рахунків мобільних операторів. 

Більше третини — 35,5% користувачів програми витрачають гроші на оплату комунальних послуг, ще 7,8% на оплату послуг інтернету та понад 3% на оплату медичних послуг.

На сьогодні вже 20,5 млн грн національного кешбеку зараховано на картки понад 400 тисяч клієнтів ПриватБанку, які оформили в банку цифрову картку «Національний кешбек» та підключили її для участі у програмі.

За словами народного депутата від опозиційної фракції “Голос” Ярослава Железняка, урядовці розраховували, що гроші підуть на національні товари, підтримку ЗСУ та комунальні послуги.

- Так ось, відповідь реальності цьому ідіотизму: 53% з грошей від «кешбеку» витрачають на поповнення мобільного звʼязку та інтернету. На комунальні послуги лише 35,5%. Якщо і є там якась частина донатів на ЗСУ, то вона десь сидить невеликим відсотком… А зараз питання до наших «економічних геніїв» - а ми справді під час війни вирішили з бюджету зробити дотацію на поповнення мобільного? P.S. Нагадаю, що мою прийняту правку про вилучення кешбеку з бюджету 2025 року Уряд проігнорував, — написав він у своєму телеграм-каналі.