Український косметичний бренд dott у співпраці з мобільним додатком «Київ Цифровий» створили бальзам для губ із ароматом «Київського торта» за 349 гривень. Його розкупили за день і наразі готують нову партію. Про це компанія повідомила в Instagram.
- @dott_skin об'єдналися з @kyivdigital.shop, щоб створити ідеальний "Київський торт" для твоїх губ. І хоча цей торт не можна зʼїсти, він пахне так само ніжно й солодко, як оригінал! Наш новий бальзам для губ з ароматом улюбленого десерту — це більше, ніж просто догляд. Його насичена формула загоїть всі тріщинки та сухість, захищаючи твої губи від осіннього холоду. Компактний і ароматний, він стане твоїм секретом мʼяких губ цієї осені! - йдеться в повідомленні.
Бальзам для губ складається на 98% з натуральних масел, воску та вітаміну Е. На упаковці зображено листя каштана, а також логотипи «Київ Цифровий» та dott.
- 9 жовтня поряд із відомим кіоском на Хрещатику з'явилася мініскульптура київської перепічки в рамках проєкту "Шукай". Власник "Київської перепічки" Антон Грищенко виступив меценатом для встановлення цієї скульптури.
- У 2022 році український бренд Indposhiv випустив хустку з принтом палаючого Кримського мосту.