Українські мобільні оператори вже розпочали підготовку до забезпечення стабільного зв'язку за можливих тривалих відключень електроенергії взимку. Про це повідомляє Telegram міністра цифрової трансформації Михайла Федорова.
- Зустрівся з топменеджментом "Київстар" та "Водафон", керівник "Лайфселл" приєднався до зустрічі онлайн - обговорили стан мобільного зв'язку, підготовку до осінньо-зимового періоду та знеструмлення. Навіть незважаючи на відсутність світла має бути можливість викликати швидку, поліцію або зателефонувати рідним, - повідомив Федоров.
За його словами, періодичні знеструмлення впливають на роботу мобільних мереж та якість інтернету, оскільки робота базових станцій операторів безпосередньо залежить від електропостачання. Проте тепер оператори почали виконувати нові стандарти від Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ). Тому активно закуповують та встановлюють генератори, акумуляторні батареї, замінюють комплектуючі телеком-інфраструктури.
Федоров зазначив, що для того, щоб прискорити та спростити цей процес, міністерство "прибирає бюрократію, а в парламенті вже зареєстровано законопроєкт, який передбачає відповідальність за невиконання рішень". Міністр наголосив, що Україна стикається з унікальними викликами у сфері телекомунікацій, і кожен крок операторів – це важливий досвід для світу із забезпечення безперебійного зв'язку в кризових умовах.
- У липні Міністерство цифрової трансформації розповіло про підготовку низки рішень щодо стабілізації мобільного зв'язку під час відключення електроенергії.
- 1 серпня мобільні оператори «Київстар», Vodafone та lifecell зробили спільну заяву з приводу вимоги забезпечити десять годин роботи мережі під час довготривалих відключень світла, – вони зазначили, що це буде складно.