«Київстар» прокоментував масовий збій у роботі своїх сервісів

 І пообіцяли, що вони будуть вирішені найближчим часом. 

pixabay.com

У четвер, 19 вересня, користувачі українського оператора електронних комунікацій "Київстар" почали масово скаржитись на збій. Під постом "Київстар" на сторінці у Facebook читачі пишуть про складнощі з дозвоном, а у деяких взагалі відсутній мобільний зв'язок.

Про проблеми зі зв’язком пишуть користувачі з Харківській області, Черкас, Кривого Рогу, Чернігова, Запоріжжя. «Що зі зв'язком? Чернігів», «Де зв'язок? Чому немає інтернету і показує, що я в роумінгу? Харків", «Чому немає зв'язку Київстар м.Кам'янське», - пишуть абоненти.

Об 11:00 компанія підтвердила технічний збій у роботі деяких сервісів мережі Київстар. І заявили, що "фахівці вже виявили проблему та оперативно працюють над усуненням наслідків".

- У східних та північних регіонах України все ще можуть виникати деякі складнощі зі зв’язком, але протягом 30 хв вони будуть вирішені. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння, - зазначив оператор.