Попри те що Укрзалізниця наростила оборотність вагонів на 44% з 2021 року, купити квитки на маршрути за популярними напрямками, зокрема на захід України, стало значно важче через високий попит у піковий сезон. Про це розповів керівник пасажирського напряму УЗ Олександр Перцовський в інтерв’ю Forbes Ukraine.
Перцовський пояснив, що майже увесь внутрішній туризм в Україні цього сезону переорієнтувався на Карпати. Через війну Азовське море недоступне, доступ до Чорного - обмежений через мінування, тому українці їдуть у гори.
- Наразі один вагон у середньому перевозить 9 500 пасажирів на рік. Намагаємось, щоб потяг після прибуття на кінцеву станцію стояв не довше, ніж потрібно для санітарної обробки, - повідомив він.
Проте від нарощування пропозиції за популярними напрямами на заході країни Укрзалізницю стримує інфраструктура. Гірська місцевість та малі платформи станцій на заході країни обмежують можливості компанії зі збільшення швидкості й кількості вагонів.
- 8 серпня Укрзалізниця запустила перший дитячий вагон. Він курсує у складі потяга № 15/16 Харків – Ясіня.
- 19 липня Укрзалізниця запустила у продаж "Бойовий чай" на рейсах далекого сполучення. Десять гривень з кожного пакетика чаю будуть перераховувати на кейсеваки для пʼяти бойових бригад ЗСУ.