Дизайнера та засновниця марки одягу Cultnaked Марії Фуртас прокоментувала колаборацію з американським брендом PepsiCo, який НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни. Напередодні Фуртас у соцмережах анонсувала лімітовану колекцію топів та сумку з Pepsi, чим обурила користувачів соцмереж. У відповідь на хейт Марія опублікувала в сторіс Instagram звернення, заявивши, що бренд, співпрацюючи з компанією «підсилює український голос». І це, за її словами, було основною мотивацією під час створення колаборації.
- Давайте поговоримо. У березні 2022 року Pepsi оголосили про припинення виробництва та продажу напоїв у Росії. У вересні 2022 р. виробництво продуктів Pepsi офіційно припинено після вичерпання залишкових концентратів. Завод, про який багато пишуть у соціальних медіа, було збудовано у 2021 році до початку повномасштабного вторгнення. Pepsi перебуває на полицях усіх ключових рітейлерів в Україні, сплачує вагомі податки до бюджету України, підтримує своїх співробітників в Україні. Ці кошти прямо впливають на обороноздатність нашої країни. Під час війни боротьба існує у різних проявах. Незважаючи на спекуляції, саме демонстрація стійкості та креативності України всьому світу була основною мотивацією під час створення колаборації. Не можна залишати кімнату без українського голосу. Наша співпраця була спрямована на посилення цих голосів. І рішення було прийняте, спираючись на факти, які є в публічному доступі, - написала Марія.
Фуртас також наголосила, що підтримує Україну та економіку країни, розвиватиме бізнес та продовжить працювати на «нашу Перемогу в цій війні проти Росії».
- Заходячи на наш сайт, усі іноземні клієнти бачать силу українського бренду завдяки цій співпраці. Це дуже важливо. Моя мета сьогодні, як і 6 років тому, коли у Львові був відшитий перший скорт Cultnaked – наголошувати на красі жінок, робити їх більш впевненими та прославляти український бізнес у світі. Ми з вами звикли до прозорої комунікації. Я завжди була, є і буду за українців, український бізнес, українську економіку та Україну. І продовжу працювати на нашу Перемогу у цій війні проти Росії. З любов'ю, Мері, – уточнила дизайнерка.
Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну PepsiCo заявила про припинення рекламної діяльності та виробництва напоїв до РФ, але не залишила російський ринок. У серпні 2022 року компанія відновила виробництво напоїв "7Up" та "Mirinda" під брендами "Evervess" та "Frustyle", досі продовжує виробництво та дистрибуцію чіпсів, снеків та молочних продуктів, тим самим сплачує податки до бюджету РФ, які йдуть на виготовлення ракет та зброї. За даними B4Ukraine, компанія також забороняє в рекламі своєї продукції в Україні будь-які згадки про війну та ЗСУ.
Бренд Cultnaked був заснований дизайнером та фотографом Марією Фуртас у Львові у 2018 році. Ідея першої колекції народилася з бунту проти одноразової моди та потреби у функціональному гардеробі на кожен день. Клієнтами бренду є світові знаменитості: Алессандра Амбросіо, Кендал і Кайлі Дженнер, Марго Роббі, Аріана Гранде, Хейлі Бібер та багато інших.