Бренд спідньої білизни brabrabra перепросив за рекламну кампанію, у якій від імені військовослужбовиць говорили медійні жінки, зокрема колишня акторка "Кварталу 95" Олена Кравець. Команда бренду визнала, що використання деяких цитат не погодили з військовослужбовицями.
- Так, ми припустилися кількох помилок, найбільша з яких — втрата фокуса кампанії Одна за одну. З самого початку ми мали конкретну мету: забезпечити військовослужбовиць зручною білизною... Непогоджене використання цитат військовослужбовиць - це прикра помилка, що сталася в процесі погодження з партнерами, які беруть участь в організації ініціативи "Одна за одну" саме в частині комунікації із захисницями. Ми перепросили публічно, особисто і перепрошуємо ще раз, - йдеться в заяві бренду.
Бренд пояснив, що не залучав військовослужбовиць до кампанії, щоб убезпечити їх від «різних реакцій, в тому числі принизливих» і «некоректних коментарів» та зберегти «певну анонімність тих, хто перебуває на передовій».
Кампанія «Одна за одну» за участі Олени Кравець бренд запустив ще в січні 2023 року. Її метою було привернення уваги до забезпечення захисниць якісною білизною, яку бренд розробив спільно з організаціями Arm Women Now та Veteranka. Майже через 5 місяців про кампанію написала українська блогерка Таня Микитенко (Рагулівна), яку здивувало, чому від імені військовослужбовиць говорить Олена Кравець. Акторка "говорила" від імені бойової медикині Юлії Малої з позивним «Піранька». Після розголосу у мережі військовослужбовиця написала, що такого дозволу не давала.