Міністерство оборони України запустило соціальну рекламну кампанію «Будь собою» з вибору вакансії у ЗСУ. Ця ініціатива спрямована на залучення українців до лав Збройних сил України і підкреслює важливість особистого внеску кожного громадянина у забезпечення національної безпеки та оборони країни.
- У рамках кампанії громадяни мають можливість приєднатися до ЗСУ, обравши вакансію на сайті army.gov.ua або відвідавши рекрутингові центри для отримання консультацій. Ми переконані в унікальності кожного українця та здатності внести свій внесок у захист Батьківщини, - йдеться на сайті відомства.
У Міноборони додали, що соціальну рекламну кампанію підтримав бізнес. Інформаційні плакати з QR-кодом, відсканувавши який можна швидко перейти за посиланням і отримати всю інформацію щодо вступу до лав Сил оборони України, розмістили “сотні компаній та організацій на своїх торгових точках”.
- Міністерство оборони закликає всіх небайдужих громадян, бізнеси та організації долучатися до кампанії «Будь собою», допомогти у поширенні інформації та підтримати українських військових. Разом ми зможемо зробити вагомий внесок у безпеку та стабільність нашої держави, - підкреслили у Міністерстві оборони України.
На youtube.com-каналі Міноборони розмістили відео, на якому таксист долучився до ЗСУ як водій. На сайті army.gov.ua можна шукати вакансії за параметрами: по війську, спеціальності, званням та умовам.
- 12 червня у Міноборони також повідомили, що вражені результатами рекрутингу, адже співвідношення добровольців та мобілізованих у травні становило 1 до 3.
- 12 травня міністр оборони Рустем Умєров розповів, що найпопулярніші у центрах рекрутингу вакансії водіїв, механіків чи операторів безпілотників.