У Glovo пояснили бронювання своїх співробітників - лише 10 осіб і це не кур'єри

У компанії запевняють, що скористалися своїм законним правом на броню критично важливих працівників.

facebook.com/GlovoAppUA

Компанія Glovo, бронь співробітників якої викликала дискусії в суспільстві, пояснила, що всього в ній налічується 108 працівників. З них заброньовано лише 10 осіб із 33 військовозобов’язаних. А статус критичного підприємства дає право роботодавцю забронювати до 50% від загальної кількості військовозобов'язаних співробітників. Про це пише " Економічна правда " з посиланням на коментар прес-служби компанії.

- Як один із найбільших платників податків в Україні, відповідно до постанови КМУ № 76 від 27.01.2023 компанія отримала статус критично важливого підприємства на основі низки критеріїв, серед них обсяг та регулярна сплата податків, рівень заробітної плати та відсутність будь-якої заборгованості перед державою... Технологічна компанія Glovo зараз налічує 108 співробітників, із них заброньовано 10 осіб. Список співробітників для бронювання визначає керівник компанії на підставі їхньої критичності для діяльності, - додали в Glovo.

У прес-службі зазначили, що бронювання критичних для безперебійної роботи Glovo в Україні співробітників – це їхнє право як бізнесу, закріплене законодавством. У компанії додали, що підключені до платформи кур'єри є самозайнятими особами, тому їхнє бронювання неможливе.