Укрпошта назвала пост із нецензурною лайкою "ситуативним маркетингом"

Там зазначили, що це був ситуативний маркетинг.

Директор з маркетингу Укрпошти Максим Колесніков пояснив, що лайлива відповідь була ситуативним маркетингом. Компанія готова перепрошувати у разі "факапів", але не в цьому випадку. Про це він сказав у коментарі виданню "Бабель".

- Ми не "вʼяла риба", яка має приймати кожен раз будь-що. У нас є позиція: там, де ми праві, - ми праві. У Twitter (Х) люди матюкаються, і це там абсолютна норма. Але люди чомусь звикли, що вони можуть матюкатися на чиюсь адресу, і ці люди мають це "хавать". Ми, до речі, ні на кого самі не лаялись, просто сказали, що ми не такі [...]. Ми можемо матюкатись у форматі "ми не йобнуті". Я не розумію, чому людей це так чіпляє. Вони хотіли, щоб ми сказали: "Так, ми йобнуті"? Вибачте, такого не буде, коли ми праві, - сказав Колесніков.

Керівник Укрпошти вважає, виходячи з власного досвіду хейту в Twitter, що найгірша реакція - це сховатись і почати вибачатися.