На аварійній частині “синьої” гілки київського метро розкрили тунель назовні. Про це 30 квітня повідомила Київська міська державна адміністрація.
- На будівельному майданчику між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» фахівці розпочали демонтаж залізобетонних тюбінгів… Наразі для прискорення виконання робіт спеціалісти провели часткове розкриття тунелю, а саме влаштували технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів, - розповіли в КМДА.
У столичній адміністрації додали, що відновлювальні роботи проходять у цілодобовому режимі. Зокрема, проводять хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву та підготовку поверхні тунелю для додаткового підсилення.
- Фахівці докладають максимум зусиль, аби відновити рух поїздів «синьою» лінією метро до кінця літа 2024 року, - зазначили у КМДА.
Блогер Павло Авдокушин написав у своєму фейсбуці, що у Києві вперше розкривають тунель метро. Завдяки цьому можна побачити, як виглядає тунель метро ззовні, зазирнути всередину тунелю та побачити в розрізі його оправу. Він також зазначив, що ремонт аварійної ділянки метро перейшов на ключовий етап.
- Перегінний тунель між станціями "Деміївська" та "Либідська" терміново закрили 8 грудня. Станції метро "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром", "Теремки" продовжують цілодобову роботу в режимі укриття. Від станції метро "Теремки" до станції "Либідська" курсує наземний транспорт, що дублює маршрути закритих станцій підземки. Також працює "човниковий" рух між станціями "Теремки" та "Деміївська".
- 12 квітня на перейменованій станції київського метро «Площа Льва Толстого» встановили нові літери.