Міністерство оборони України оголосило про запуск «Військового асистента» – онлайн платформи, створеної спеціально для військовослужбовців. Як повідомили в Міністерстві оборони України, проєкт реалізований у співпраці з Генеральним штабом Збройних Сил і спрямований на спрощення та оптимізацію процесу подання офіційних документів.
У відомстві зазначили, що платформа має більше 80 стандартизованих шаблонів для різноманітних ситуацій – від отримання відпустки до звільнення зі служби. Вони розміщені у форматах .doc, .docx, та .pdf.
За даними Міноборони, шаблони «розроблено з метою мінімізації помилок та зниження затримок з затвердженням документів, а також задля забезпечення ефективного захисту прав військових».
Ресурс працює на всіх типах пристроїв – від ноутбуків до смартфонів і планшетів та буде постійно оновлюватися, щоб відповідати зростаючим потребам.
- У березні в «Дії» з’явились свідоцтва, атестати та дипломи про освіту. Додаток автоматично підтягує освітні документи, які були видані починаючи з 2000 року.
- Також команда «Дії» працює над впровадженням в додатку помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія.