Королівська родина Японії створила обліковий запис в Instagram, на якій буде розміщатись інформація про діяльність імператорської сім’ї. Про це повідомляється на сайті родини.
Дебют японської королівської сім’ї в соціальних мережах відбувся через 15 років після того, як британська королівська сім’я приєдналася до X, колишнього Twitter, у 2009 році.
За словами аналітика соціальних мереж Ендрю Хьюза, японці стали «останньою помітною королівською сім'єю, яка включилася в цифрову еру».
Наразі на сторінці королівської родини розміщено 22 пости, що містять 70 фотографій та п'ять відео. На них - імператор Нарухіто, імператриця Масако та їх єдина 22-річна дочка, кронпринцеса Айко. Публікації розповідають про офіційні заходи та не містять особистих нотаток, роздумів або відвертих фотографій.
Наразі фото та відео освітлюють:
- публічні виступи;
- відвідування музеїв, місць землетрусів;
- зустрічі у вітальні з членами королівських сімей інших країн.
З 2019 року королівський дім Япо́нії очолює Імператор Нарухіто. З 1993 року він одружений на Масако Овада, яка працювала дипломатом в японському міністерстві закордонних справ. У пари є єдина дитина Айко - принцеса Тосі. Вона народилася 1 грудня 2001 року.
- У кінці березня посол України в Японії Сергій Корсунський у відповідь на пост Євгена Клопотенка спростував інформацію про те, що жителі країни вважають борщ "російською стравою". Напередодні шеф-кухар заявив, що з цієї причини йому відмовили у відкритті ресторану в Японії.
- У лютому Японія поступилася статусом третьої економіки світу Німеччини і увійшла в рецесію через слабкий внутрішній попит.