У Нацгвардії від імені службового лабрадора Ермі, який став знаменитим після того, як бійця-кінолога разом із ним не пропустили до салону потяга, пояснили ситуацію. У НГУ запевнили, що не в образі на Укрзалізницю, додавши, що і пес, і військовий успішно дісталися дому. Про це нацгвардійці написали у соцмережі.
- Дякую всім, хто хвилювався за мене, побачивши повідомлення у соцмережах, де я їхав у тамбурі потяга "Інтерсіті". Насправді все гаразд! Ситуація не була такою неспокійною. Я, як великий службовий і добрий собака (хоча добрий лише до тих, хто не порушує закон, коли я патрулюю), спокійно подорожував під наглядом супровідника – мого кінолога. До Києва ми їхали у викупленому купе (я та мій кінолог), як це передбачено правилами. А вже з Києва найближчим потягом, щоб дістатися Чернігова, був саме "Інтерсіті". Тому ми вирішили його не пропустити та взяли квиток, щоб не чекати до пізньої ночі, коли буде можливість їхати пасажирським потягом саме у купе. Працівники залізниці всі зрозуміли, ми про все домовилися й поїхали, – передали "слова" Ермі військові.
Нацгвардійці від імені лабрадора запевнили, що така ситуація була винятком. До того ж навіть якби Ермі і пустили до салону потяга, йому було б некомфортно провести всю поїздку в наморднику. Тож на умови в тамбурі пес "не скаржився". До того ж, як зазначили у НГУ, "є вагони та автомобілі, передбачені для перевезення собак". Саме так чотирилапих захисників зазвичай і перевозять. У Нацгвардії подякували працівникам УЗ, які також переживали через цю ситуацію.
- Напередодні стало відомо, що у потязі Укрзалізниці чоловік у військовій формі був змушений їхати у тамбурі вагона, оскільки разом із ним був великий службовий собака. Ця історія обурила користувачів соцмереж, які вимагали пояснень від УЗ.
- У компанії відповіли, що є затверджені Мінінфраструктури правила перевезення тварин, яких компанія має дотримуватись. Кажуть, що у цій ситуації пасажир та його собака подорожували за правилами: у регіональних потягах собаки великих порід (понад 45 см у загривку) перевозяться у крайніх тамбурах першого та останнього вагонів під наглядом супровідника. При цьому в УЗ визнали, що правила вже застарілі, і команда працює над їхнім оновленням.