Наче вибух бомби! Саме такий ефект неочікувано (а може, й очікувано) справив на львів’ян оновлений інтер’єр знаменитої кав’ярні «Цукерня», розташованої у самому центрі Львова. Ба більше! Тему завзято обговорюють не лише у місті Лева, але й у соцмережах чи не по всій Україні.
Що трапилось, чому оновлення закладу викликало таку бурю? Думки містян, працівників закладу та самих дизайнерів читайте у Коротко про.
"Турецька лазня" чи свіже рішення?
Усі жителі Львова хоча б раз у житті пили каву та смакували тістечками у «Цукерні». Історія цієї кав’ярні, яка розташована у старій кам’яниці в самому центрі Львова (вул. Староєврейська, 3), почалася 1999 року. Тоді у «Цукерні» не було конкурентів, проте вистачало всіляких гастрономічних нагород і, звісно, гостей, в тому числі зіркових (співачка Руслана, Кузьма Скрябін, чимало зірок «Території А», заходили на філіжанку кави й політики).
Роки минали, змінилися і вподобання львівян та туристів. Все частіше у «Цукерні» було порожньо, хоча кава та тістечка залишалися такими ж смачними. Тоді власники закладу вирішили оновити інтер’єр, аби хоч так привернути увагу до свого закладу. І це вдалося.
«Турецький туалет», «лазня у готелі» та «барна стійка з ол-інклюзіва» - це ще делікатні «компліменти» у бік оновленої «Цукерні». «Ми втрачаємо наш Львів, - волають львів’яни у соцмережах. - Були атмосфера і стиль. А тепер хочеться сказати: зніміть вивіску, панове!» «Ті коричневі «потьоки» по всіх поверхнях... Виглядає як старе і немите». Є й інші думки: «Досить стирати пил зі старих меблів», «Свіжо та світло!», «Нарешті щось нове і цікаве в старому закладі!». Баталії у соцмережах розгорілися не на жарт.
Але краще один раз побачити на власні очі, аніж багато разів прочитати у соцмережах. І ми навідалися до «Цукерні».
Отож, було: простенький, без надмірних витребеньок інтер’єр, вінтажні шафи та креденс-серванти, круглі невеличкі столики зі скатертинами під склом, дерев’яні стільці зі спинкою (до речі, незручні й рипучі), офіціантки у брунатній а-ля школярській формі з білим фартушком.
Стало: всюди мармур чи то його імітація, багато світла, скла, світло-бежевого та «золотого» кольорів, акцентного рожевого (наприклад серветки, а ще «фліски» в офіціантів), фактурні стіни, зручні диванчики й ті самі старі та незручні стільці, але вже відремонтовані та пофарбовані. Дійсно, заклад кардинально змінився.
- Так, ми оновили інтер’єр і читаємо всі відгуки гостей, беремо їх до уваги, - розповіли Коротко про працівники «Цукерні». – Але про щось більше коментувати не можемо.
Відвідувачів пригощають кавою та коментують «потьоки»
Телефон власників закладу був поза зоною, та й автори проєкту агенція YOD Group також не забажали обговорювати «Цукерню», посилаючись на те, що вся інформація є на їхній сторінці у фейсбуці, а піар-менеджер нині саме хворий. Справді, у соцмережах «йодівці» спробували пояснити львівянам своє бачення оновленого інтер’єру. І вважають, що створили у «Цукерні» «світлий та емоційно комфортний інтер’єр, який не відтягує увагу від основного продукту – легендарних львівських смаколиків».
- Важливо було не лише оновити антураж, але й переосмислити концепцію, дати культовому бренду свіжу енергію та розвиток, - написали працівники агенції YOD Group у фейсбуці. - Разом з тим важливо було зберегти "ДНК" закладу, делікатно означивши тяжіння до традиції як одну з ключових цінностей. Основними рішеннями стали лаконізм та використання мономатеріалів. Від колишнього інтер’єру залишилися перевірені часом віденські стільці. Їх відреставрували та частково пофарбували у білий колір подібно до того, як глазурують печиво білою поливкою.
І доки львівяни сперечаються, сваряться, шлють прокльони на голову авторів оновленого інтер’єру «Цукерні», відвідувачів у закладі дійсно побільшало. Відвідувачі - і місцеві, і туристи - заходять поглянути на скандальні «потьоки» на стінах, на ту саму вітрину - як з «турецького готелю», скуштувати щось з меню, яке, на щастя, залишилося незмінним та таким же смачним, як і 20 років тому.
Порада від Коротко про:
Якщо до «Цукерні» - то за «Кремівкою». Це улюблений десерт Папи Римського Йоана Павла ІІ. Торт на перший погляд досить простий: листкове тісто та білкове суфле. Але насправді «Кремівка» - це ніжна хмаринка та букет смаку.
Вартість: від 90 грн за 100 грамів.