У ніч проти 20 січня додаток Monobank видавав помилку під час входу та здійснення операцій. Оператори служби підтримки повідомляли, що з цього питання розбираються фахівці банку.
- Зараз спостерігаються труднощі в роботі мобільного застосунку, у зв'язку із цим ми можемо відповідати повільніше, ніж зазвичай. Не хвилюйтеся, будь ласка, це питання вже в роботі наших фахівців. Дякуємо за розуміння, – йдеться у повідомленні чат-бота банку.
Згодом стало відомо, що на Monobank здійснюють потужну DDoS-атаку. Про це повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський.
- Найпотужніша DDoS атака. Ситуація під контролем, – написав він у Telegram.
Пізніше Гороховський додав, що зловмисники атакують сервіс другою хвилею, надіславши 50 мільйонів запитів. Через деякий період DDoS-атаку на Monobank відбили.
- На Monobank 12 грудня здійснили потужну DDoS атаку.
- У роботі українського мобільного оператора "Київстар" вранці 12 грудня стався масштабний збій. Користувачі не могли здійснювати дзвінки через відсутність мережі і надсилати повідомлення. Постраждав і дротовий Інтернет, сайт компанії також не працював.