«Київстар» заявив про відновлення всіх основних базових сервісів та скасував плату за січень

Це стосується всіх абонентів. 

Pexels с сайта Pixabay

Вдень  21 грудня компанія "Київстар" успішно відновила надання всіх основних базових сервісів своїм клієнтам. Крім того, в пресслужбі компанії заявили про скасування планової плати за тариф для всіх своїх користувачів на наступний місяць.

Крім того, абонентам передплати, контракту та контрактним абонентам з послугою "Домашній інтернет" не буде списано планову плату впродовж періоду з 22 грудня по 21 січня.

Для користувачів "Домашнього інтернету" від "Київстару" та "ВСЕ РАЗОМ" відмінено списання планової плати за пакет послуг з 1 по 31 січня. Корпоративним клієнтам "Київстар" обіцяє знижку 100% на плату за тариф із використанням послуг мобільного зв'язку, фіксованого інтернету, передачі даних та телефонії з 1 по 31 січня.

Компанія також заявила про виділення 100 мільйонів гривень на потреби Збройних Сил України. Призначення цих коштів буде уточнено пізніше.

"Київстар" є найбільшим оператором електронних комунікацій в Україні. Його клієнтами є понад 24 мільйони абонентів мобільного зв'язку та понад 1 мільйон абонентів "Домашнього інтернету". З 12-го числа компанія відновлюється після масивної кібератаки, в результаті якої все користувачі втратили можливість дзвонити та користуватись інтернетом.