"Київстар" почав відновлювати мобільний зв'язок

Абонентам радять перезавантажити телефон або ввімкнути і вимкнути режим польоту для відновлення зв'язку.

REUTERS

Фахівці "Київстару" з партнерами зробили все можливе, щоб відновити роботу мережі після кібератаки. Станом на 18:00 середи, 13 грудня, увімкнений голосовий зв'язок по всій Україні, повідомила пресслужба компанії.

- Відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі короткочасні складнощі. У такому випадку рекомендуємо: перезавантажити телефони, відключити послугу VoLTE у налаштуваннях телефону.  Ми працюємо над відновленням передачі даних та SMS і сподіваємось, що вони також будуть доступні протягом доби, - йдеться у повідомленні.

У компанії зазначили, що після повного відновлення мережі підготують компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії.  Користувачі повідомляють, що подекуди вже з'являється зв'язок.

Вранці 12 грудня стався збій у роботі мобільного зв'язку та інтернету в оператора "Київстар".  Згодом у компанії підтвердили, що причиною стала хакерська атака російських спецслужб. Наразі цією справою займається СБУ. А відповідальність на себе взяло хакерське угруповання ГРУ "Сонцепьок".