З самого ранку клієнти мобільного оператора «Київстар» зіштовхнулися з величезною проблемою: не працює ні мобільний зв'язок, ні інтернет. Компанія деякий час не коментувала ситуацію, а потім оголосила про масштабний збій, не пояснюючи причин. Що могло статись, KP.UA розповів інженер, знайомий із ситуацією.
- Мені відомо, що чинять вже п’яту годину. Технічні роботи пов’язані з величезною технічною помилкою, - наголосив інженер.
За його словами, однією з можливих причин можлива, як вже повідомлялось раніше, кібератака зовні. Але це не єдина можлива причина. Також можливе внутрішнє втручання.
- Всі вишки пов’язані в одну мережу. Можливо, хтось вліз у неї. Це викликало величезний збій, - пояснив експерт.
Він наголосив, що робітники компанії стикнулись з поломкою такого масштабу вперше з часів створення.
Що робити, якщо мережа оператора недоступна
- Вимкніть автовибір мережі на Android або iOS:
Android: Перейдіть у розділ "Налаштування", оберіть "Мобільна мережа" або "Підключення", далі виберіть "Оператор".
iOS: У розділі "Параметри" оберіть "Мобільні дані" та виберіть "Вибір мережі". - Знайдіть і оберіть доступну мережу:
- Виберіть або встановіть мережу, таку як "Vodafone UA" або "LIFECELL".
- Якщо реєстрація не вдається:
- Спробуйте ще раз або виберіть іншу доступну мережу.
- Перевірте можливість вихідного дзвінка та SMS:
- Переконайтеся, що ви можете здійснювати вихідні дзвінки та відправляти SMS, а також перевірте тарифікацію, яка залишається відповідно до вашого тарифного плану у зв'язку з використанням іншого оператора.
Важливо
Деякі користувачі "Київстару" відзначають, що не можуть змінити налаштування. УНН з посиланням на Мінцифри повідомило, що таке можливо.
- Українці не зможуть перейти на інших операторів через налаштування внаслідок збою в "Києвстарі". До того ж у центральному офісі компанії проходять слідчі дії, - повідомили у відомстві.
Про збої в роботі системи повідомлялось з самого ранку. Проблеми наявні по всії території України.