Зранку вівторка, 12 грудня, у роботі телекомунікаційної компанії "Київстар" стався збій. Користувачі масово пишуть про відсутність мобільного зв'язку та неможливість увійти на сайт оператора. Зазначається, що при спробі увійти на веб-ресурс "Київстару" виникає помилка, а сторінка не функціонує належним чином.
На фейсбук-сторінці оператора користувачі наголошують, що з самого ранку вони не можуть дзвонити. «Що саме цікаве, контрактна сімка зовсім не працює , а от пріпейд працює і сімка і інтернет «, «Немає звʼязку, але роутер ніби працює», «Я вже й сімку витягувала-вставляла - думала, що то вона накрилася. Добре, що зайшла сюди й побачила, що то не тільки у мене всьопропало», «Зв'язку немає і роутер теж не працює», «Не працює звʼязок і кабельний інтернет Київстар. Київ», - наголошують вони.
Реакція компанії
Користувачі скаржаться, що більше години від компанії не було реакції. Проте близько 8 ранку на сторінці «Київстару» з'явився офіційний коментар щодо збою в роботі.
- Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння, - наголосили в компанії.
Що робити, якщо мережа оператора недоступна
Можна переключатися на мережу інших операторів. Покрокова інструкція:
- Вимкнути автовибір мережі на Android: Налаштування – Мобільна мережа (або Підключення) – Оператор на iOS: Параметри – Мобільні дані – Вибір мережі
- Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA або LIFECELL
- Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або вибрати іншу мережу
- Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора
Раніше у збитому російському ударному дроні "Шахед" знайшли батарею, модем та SIM-карту "Київстару". У компанії заявили, що співпрацюють з правоохоронними органами, щоб запобігти подібним інцидентам.