A$AP Rocky став креативним директором лінійки Puma для Formula 1

Артист у рамках співпраці з Puma та Formula 1 об'єднає у новій колекції формат вуличного одягу та одягу для автоперегонів.

Noam Galai/GA/The Hollywood Reporter via Getty Images

Американський репер A$AP Rocky (справжнє ім'я – Ракім Майєрс. – Авт.) став креативним директором лінійки бренду Puma для Formula 1. Артист у партнерстві з організаторами автоперегонів презентує першу колекцію одягу під час Гран-прі чемпіонату у Лас-Вегасі. Про це повідомляє видання Business of Fashion.

За словами генерального директора Puma Арне Фройнда, вони звернулися до співака, щоб розширити лінійку, об'єднавши у новій колекції формат вуличного одягу та одягу для автоперегонів.

З Puma активно співпрацює і кохана репера, співачка Ріанна. З 2014 року вона є креативним директором жіночої лінії одягу. Раніше артистка презентувала нову колекцію кросівок у співпраці з брендом, модернізувавши культову модель взуття 2001 року Avanti. З нагоди запуску нової колекції Fenty x Puma Avanti Ріанна сама знялася для рекламної кампанії.

A$AP Rocky не єдиний репер, який створює одяг у рамках співпраці з домом моди. У лютому 2023 року Фарелл Вільямс став креативним директором Louis Vuitton замість покійного Вірджілла Абло.

Музикантові 35 років. З 2021 року він зустрічається зі співачкою Ріанною. У травні 2022-го пара вперше стала батьками. У них народився син Ноа Мерес. У лютому Ріанна виступила у фіналі футбольної ліги SuperBowl та розкрила свою другу вагітність. 3 серпня співачка народила другого сина Ріота Роуза.