У КМДА пояснили, чому при оплаті проїзду у транспорті гроші з картки списуються не відразу

Об'єднання двох платежів в один дозволить місту заощадити кошти.

t.me/KyivCityOfficial

Київська міськадміністрація розповіла, чому у громадському транспорті при оплаті за проїзд банківською карткою кошти списуються не одразу, а після другої поїздки одразу за дві. У КМДА наголосили, що правила оплати проїзду у транспорті не змінюються, помінявся лише час списання коштів із банківської картки за проїзд – це зручніше та економніше. Про це пише прес-служба КМДА.

- Об'єднання двох платежів в один дозволить місту заощадити кошти, адже з кожної транзакції при сплаті банківською карткою береться фіксована комісія. Якщо кошти знімаються за дві поїздки відразу, це оптимізує оплати за ці транзакції. Зміни не вплинуть на перевірку оплати проїзду. Якщо оплата здійснювалася банківською карткою, назвіть контролеру 4 останні цифри номера картки. Якщо ви оплачували проїзд через Apple або Google Pay, назвіть останні 4 цифри віртуального рахунку в Wallet. Також можна піднести банківську картку чи смартфон, з якого сплатили проїзд, до валідатора. Якщо контролер потребує банківської виписки або SMS про списання, необхідно звертатися зі скаргою на гарячу лінію "Київпастрансу": 0800504411, - зазначили в адміністрації.

У відомстві також розповіли, що запровадження змін у метро буде поступовим. Першою станцією, а точніше, першим турнікетом, де стягнення коштів буде за новою схемою, стала станція "Площа Українських Героїв". Згодом до цієї системи підключатимуться інші турнікети. У підземці можна сплатити банківською карткою одразу за кілька осіб — таку можливість було реалізовано з початку запровадження оплати банківською карткою і залишається незмінною. А от у наземному транспорті, де оплата за проїзд банківською картою стала можливою лише цього року, поки що сплатити можна лише одну поїздку. Для оплати відразу кількох поїздок можна скористатися транспортною карткою або ж, придбавши QR-квиток (його теж можна згенерувати у додатку Київ Цифровий).

З 4 жовтня у Києві стартувала нова система оплати проїзду у громадському транспорті. Тепер оплата за поїздку провадиться не за кожен окремий раз, а за кожні дві поїздки разом. Це стосується оплати з пластикових банківських карток, Apple Pay, Google Pay та цифрових транспортних карток.