Канал "ДІМ" назвав зйомку розважальних проєктів під час війни питанням культурної безпеки

Державний канал «ДІМ» прокоментував виділення 14 мільйонів гривень на новорічні серіали.

Канал "ДІМ" вважає виділення 14 мільйонів гривень на новорічні серіали виправданим кроком, тому що подібний контент є відповіддю російській пропаганді та питанням національної культурної безпеки. У компанії пояснили, що наразі українці активно дивляться у YouTube російські серіали, тому держава повинна запропонувати їм альтернативу. Про це сказано у заяві каналу "ДІМ".

- Станом на сьогодні у першій двадцятці трендів українського сегмента YouTube бачимо комедію "Інтерни" з ненависником України Іваном Охлобистіним у головній ролі, комедію "Гусар" від російського Comedy Club з Гаріком "Бульдогом" Харламовим, кілька класичних мелодрам про складну жіночу долю "простих, добрих і милих" російських красунь, кілька розважальних програм...Таким чином, виробництво актуального українського аудіовізуального контенту різних жанрів для широкої аудиторії під час повномасштабної війни — це не питання "розваги", а питання національної інформаційної та культурної безпеки, надважливе для розвитку креативної незалежності та протидії ворожій пропаганді, а також питання підтримки ментального здоров’я нації, - пояснили в компанії. 

Загалом «Мультимедійна платформа іномовлення України» (материнська компанія телеканалів "Дім" та російськомовного UATV) замовила 53 розважальні проєкти на 150 мільйонів гривень для різних каналів. Усі вони зняті вітчизняними компаніями українською мовою. Частина вийде цього року, частина - наступного. Поступово будуть публікуватися тендери, оскільки частина договорів перебуває на стадії підписання.

- Усі проєкти-переможці мистецького конкурсу, якого б жанру вони не були — від новорічної комедії до військової драми чи мелодрами, відображають реалії нашого сьогодення і освітлюють різні сторони життя воюючої країни  та її громадян і будуть зняті українською мовою. Серіали, фільми, документальні проєкти глядачі побачать в ефірі тих українських телеканалів, які зможуть забезпечити цьому контентові якнайширше охоплення через різні канали трансляції (ефір, кабель супутник, отт-платформи, діджитал тощо), - сказано у заяві.

Обговорення доцільності виділення державних коштів на розважальний контент під час війни почалися після публікації тендеру не зйомки двох новорічних комедій. Фірма «Рікі-Тікі-Таві» за 10 млн грн має зняти чотирьохсерійну комедію під робочою назвою «Санаторій "Незабудка"», а фірма «Ай К’ю» за 4 млн грн має двосерійну різдвяну комедію під робочою назвою «Позивний "Санта"».