В Укрзалізниці розповіли, що пасажири забували в поїздах: кінна амуніція, церковна шапка та капи для зубів

Також протягом 6 місяців в потягах шукали забуті номерні знаки для автомобіля, церковну шапку, дитячий горщик та інші речі. 

https://t.me/UkrzalInfo/4631

За перше півріччя поточного року пасажири Укрзалізниці 4880 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі. Працівники знайшли і повернули власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки, повідомили в Укрзалізниці.

За цей час в потягах шукали забуті номерні знаки для автомобіля, церковну шапку, дитячий горщик, медичний корсет, кінну амуніцію, капи для зубів, апарат для вирощування насіння і навіть чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню.

- Звісно, найчастіше наші пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів і розмірів та ключі, - додали в Укрзалізниці.

У залізниці попросили пасажирів ретельно перевіряти та перераховувати перед виходом з поїзда «всі обручки, горщики та капи, які можна було випадково залишити в поїзді».

В тому випадку, коли пасажир забув річ в поїзді, він може звернутися до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишити повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку або написати у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.

Шведська активістка Грета Тунберг отримала в подарунок від Укрзалізниці особливу кепку, яка  виготовлена з переробленої постільної білизни.