У Helsi роз'яснили, чому в облікових записах пацієнтів з'являються "некоректні" прийоми від лікарів

Представники системи пояснили, чому пацієнта відображаються "помилкові" записи.

facebook.com/helsi.me

Українці почали скаржитися в соціальних мережах, що в їхніх облікових записах з'являються записи про "візити" до лікарів яких не було. Представники інформаційної системи Helsi назвали ці випадки результатом роботи прозорої системи. Про це йдеться на сторінці платформи у Фейсбуці.

-Те, що ви бачите "некоректні" прийоми від лікарів, - це результат роботи прозорої системи, в якій пацієнт контролює свої медичні дані, а саме бачить усі записи про себе. Але часто після перевірки з технічною підтримкою або сімейним лікарем більшість "некоректних" записів - це прийоми, під час яких була внесена вакцинація, - зазначено в повідомленні.

У заяві йдеться, що пацієнти також можуть звернутися за поясненням до лікаря або керівництва медустанови, якщо записи про візити виявилися справді помилковими. Також можна написати звернення до служби підтримки Helsi.

- Важливо: виключно ви та лікар маєте доступ до ваших даних – це гарантує їхню конфіденційність, - підкреслили в медсервісі.

240 депутатів Верховної Ради підтримали законопроект про медичну реформу, зокрема про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів. " KP.UA" з'ясували, що і коли зміниться у взаєминах лікарів та пацієнтів.