Укрзалізниця почала використовувати ChatGPT для обробки звернень пасажирів

Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення громадян за тематикою.

facebook.com/Ukrzaliznytsia

Укрзалізниця наразі аналізує звернення пасажирів за допомогою чат-боту зі штучним інтелектом ChatGPT. Про це повідомила пресслужба компанії.

- Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через програму. Приблизно 300 із них – текстові відгуки щодо безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну – тепер цю роботу виконує ChatGPT, – розповіли співробітники компанії.

Як зазначили у пресслужбі, штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів на 21 тематику – від якості обслуговування до запізнень. Після цього розбиті за категоріями звернення завантажуються в систему аналізу, що дозволяє відстежувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг щодо конкретних потягів та маршрутів. У компанії відзначають, що застосування ChatGPT дозволяє суттєво прискорити роботу з аналізу зворотного зв'язку, визначати найбільш проблемні ділянки і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення у 90% випадків, зазначили співробітники.

В Укрзалізниці також нагадали, що побажання чи пропозиції з будь-якого питання пасажири можуть надсилати не лише через додаток, а також через чат-бот Укрзалізниці у Viber, Telegram, Facebook Messenger або Apple Messages, електронну пошту чи QR-коди, розміщені на вокзалах та в потягах. Також можна зателефонувати за номером 0 800 503 111.

ChatGPT офіційно з'явився в Україні 18 лютого 2023 року. З того часу українці почали активно користуватися послугами чат-боту, який працює на базі штучного інтелекту. Чат-бот розуміє українську і може на ній відповідати. Однак, спілкуючись з ним англійською, можна отримати більш розгорнуті та коректні відповіді.