Компанія Yves Rocher опинилася в епіцентрі скандалу через стандарти "російської краси"

На флаєрі компанії показали ідеальну відстань між очима, довжину носа та висоту чола, які  мають бути притаманні росіянкам.

wikipedia.org/wiki/Yves_Rocher

Французька компанія косметики Yves Rocher, яка продовжує працювати в Росії, показала параметри обличчя згідно зі "стандартами російської краси". На сайті розмістили рекламний флаєр для замірів відповідності клієнток "Стандарту російської краси-2023". Відповідні поради опублікували на сайті Московського інституту пластичної хірургії та косметології, пише журналіст та історик Шимон Бріман.

З якихось причин публікацію зняли із сайту. Однак користувачі інтернету її відновили. У компанії написали, що в часи сильних патріотичних настроїв в Росії Yves Rocher хоче звернути увагу на унікальність і винятковість чистої російської краси.

- Російський фенотип - відображення чистоти російської культури, особливий і яскравий приклад для тих, хто давно втратив свою первозданність і винятковість, марнотратно змішуючи свої гени з генами інших народів. Матері, дружини, дочки - ті, хто завжди були на Русі хранительками сімейного вогнища, поки чоловіки примножують славу рідної землі, - це основа особливої російської цивілізації. Цивілізації величі, сили та неповторної краси, - йдеться у тексті "дослідження".

На флаєрі компанії показали ідеальну відстань між очима, довжину носа та висоту чола, які ніби мають бути притаманні росіянкам. Акція одразу нагадала користувачам соцмереж нацистську традицію вимірювати череп.

У компанії наразі не прокоментували інцидент. Проте на запит користувачів соцмереж, чому компанія досі не вийшла з російського ринку, Yves Rocher Україна заявила, що нічого не має спільного із російською філією і "будь-які дії щодо функціонування цього філіалу знаходяться поза зоною наших рішень".