Цей бренд не можна назвати новачком на українському ринку мобільного зв'язку – все ж таки минуло майже 5 років з моменту виходу цього китайського бренду на простори нашої країни. Але щороку, незважаючи на зростаючу конкуренцію, складні умови продажу та логістики, підвищені вимоги з боку споживачів, компанія TECNO Mobile радує новими моделями та функціональними нововведеннями.
Як живеться смартфону TECNO Mobile на непростому українському ринку та в чому його переваги порівняно із “земляками” та іншими популярними брендами? Як змінилися вимоги користувачів гаджетів в умовах війни і чи завжди можливо задовольнити всі запити? Якою є стратегія бренду в Україні не тільки у зв'язку з глибокою диджиталізацією українського суспільства, а й надскладних умов зруйнованої енергосистеми України?
Запитання актуальні, що потребують професійного погляду у багатьох аспектах, тому аби читачі отримали від нас достовірну інформацію з перших вуст, ми звернулися до Андрія Дерев'янка, директора з продажу TECNO Mobile в Україні. Тим паче, що Андрій із брендом від самого початку його появи на нашому ринку і, дотримуючись корпоративних стандартів, проте ніколи не приховував від споживачів усі “плюси” та “мінуси” життя смартфонів від компанії TECNO Mobile.
Чому Україна
Таке запитання постало першим – адже на ринку мобільного зв'язку в нашій країні присутні практично всі провідні бренди світу, починаючи від Apple і до найвідоміших новинок. Та й конкурентів серед співвітчизників достатньо – Huawei, Xiaomi, Oukitel, Doogee, ZTE та інші. До того ж, український ринок пам'ятає історії смартфонів, які голосно проголошували про завоювання ринку, а потім безвісти зникали, не задовольнивши рівень запитів українського споживача.
З TECNO Mobile все зовсім інакше, бо головне в стратегії бренду на шляху до ринку, зазначив Андрій Дерев'янко, – це синергія ціни та якості. Тобто за доступну ціну ви отримуєте пристрій стабільної якості з якісним обслуговуванням, як по оновленню ПО так і гарантійним що й визначає ту високу довіру, якою вже нагородили українські користувачі бренд компанії TECNO Mobile. «І не тільки в нашій країні, а й на більш ніж 70 ринках, по всьому світу, – уточнює Андрій. – Крім того, з 2018 року, коли бренд вперше з'явився в Україні, наші смартфони міцно закріпилися у топ-10 провідних вендорів смартфонів у світі, Google тестує нові версії Android на наших пристроях тощо». При цьому, наголошує він, усі процедури та регламенти компанії відповідають її філософії: Думай глобально, дій локально. Тобто у будь якому разі ми розуміємо, що є локальний запит користувачів та партнерів, який ми повинні задовольнити.
«А чому Україна? – уточнює Андрій. – Дуже просто. Україна, для TECNO, це перший крок до Європи. На надконкуретному ринку тестуються продукти та заходи просування, які планують використовувати у Європейських країнах.
Проривний 2021-й
На чому наголошувалось у такій успішній стратегії просування бренду TECNO Mobile в Україні? Цей нюанс зацікавив нас не лише тому, що компанія вже п'ять років працює на нашому ринку та закріпилася на ньому, а й тому, що встигла завоювати симпатії українських споживачів. І насамперед регіональних, для яких смартфон TECNO Mobile залишається затребуваним і – що важливо – доступним за ціною.
“Перші кроки були націленні на регіональні мережі, де споживачі надчутливі не тільки до ціни, а й до якості та сервісного обслуговування. Регіональна роздрібна мережа не буде продавати товар, якщо продавець не буде впевнений у продукті. Цитуючи одного з клієнтів, представника регіональної роздрібної мережі магазинів техніки: «Ображений покупець може повернути несправний телефон не через сервісний центр, а кинувши його у вітрину».
Саме тому ми пристосували сервісне обслуговування до потреб магазинів навіть у маленьких містах. Та сфокусувалися на тренінгах, щоб переконати не тільки менеджерів із закупівель, а й самих продавців, що вони можуть довіряти TECNO. Що TECNO коштує кожної гривні, яку витратив покупець. – розповідає Андрій Дерев'янко. – при цьому не вкладали величезних бюджетів у рекламний маркетинг, а намагалися використати кошти на поліпшення сервісу, та ціни для покупців.
Нам вдалося наростити обсяги продажів і масштабувати їх на центральні та західні регіони країни. Так, до кінця вересня 2021 року продаж смартфонів досяг 220 тис. Порівняйте: у 2020 році продажі становили 96,5 тис. пристроїв, тобто зафаксували річний приріст у 2,27 раза”.
Андрій називає загалом 2021-й роком прориву на ринку. Це і початок співпраці з мережами, такими як Comfy, Фокстрот, ELDORADO. І перехід на більш технологічний сегмент лінійки POVA|CAMON в яких вже використовувалися технології NFC та TYPE-C з швидкою зарядкою, які дуже актуальні в Україні, але не дуже актуальні на інших ринках. Доречі це прояв того, що TECNO дослуховується до запитів українців, розуміючи, що це запит ще і європейського ринку, особливо актуальний в умовах пандемії
“Безумовно, у такому складному для українського ринку році, яким став 2022-й, ми не можемо назвати такі позитивні цифри – проте обсяги продажів на кінцевого споживача просіли не більше ніж на 12% при загальному просіданні українського ринку смартфонів за цей період на 32-36%, – зазначає Андрій . – Так, ми трохи втратили в динаміці оновлення модельного ряду, але це поки що. Але новий модельний ряд будується з урахуванням усіх актуальних на сьогодні запитів Українського споживача”.
Як поводимося під час війни
«Запитання риторичне, але відповідь однозначна, – наголосив Андрій. – Ми не розгубилися навіть тоді, коли на початку війни відвантаження продукції через порушення логістичних зв'язків призупинилися на два місяці, а постачання нових товарів упало майже на 55%. Нам вдалося вирішити проблеми в логістиці, що виникли через припинення польотів та блокування морських портів, і вже в серпні до України надійшли новинки Camon 19, 19 PRO, POVA 3. Цього літа ми вивели на ринок і нову товарну категорію – wi-fi-роутери».
Щодо особливих побажань українських споживачів, зумовлених воєнним часом, Андрій Дерев'янко перерахував лише деякі з них.
- Насамперед це підвищена ємність батарей, оскільки не завжди є можливість зарядити телефон у військово-польових умовах, бомбосховищах, особливо в умовах блекауту, коли електрики може не бути не тільки кілька годин, а кілька діб (війна – і не таке буває!). Так, нова модель Tecno Pova Neo 2 має надпотужну батарею ємністю 7000 мА-год. А це – майже три доби зарядженого смартфона, що забезпечує надійний стільниковий зв’язок.
- Запит на більший об’єм пам’яті, бо багато людей стало активніше використовувати месенджери, як для спілкування так і для отримання новин, а для їх комфортного використання потрібно 64 ГБ пам’яті або більше.
- Якість сигналу. Цей параметр не відчувається, коли ви у місті з нормальним електропостачанням, але при відключенні цілих кварталів, базові вишки мобільних операторів також відключаються. TECNO постачає смартфони до країн Африки, де вже мала такі виклики. Тому й зараз наші телефони працюють краще ніж конкуренти.
- Підвищений попит на 4G роутери та модеми із якісним мобільним інтернетом. Дехто сьогодні перебуває на “нулі” – бойовій передовій, у волонтерських поїздках, польовому шпиталі, з дітьми або літніми людьми в укриттях. Дехто працює віддалено, тобто з дому, причому робочі місця навіть однієї компанії можуть розміщуватися по всій країні і навіть за її межами. Аби інтернет не став від’ємною частинкою нашого життя, потрібно мати надійне джерело мобільного інтернету, який допоможе роздавати сигнал на будь-які гаджети. Наприклад, TECNO TR TR-210– справжній повноцінний WiFi роутер (маршрутизатор) з 4G модемом, вбудованною батареєю та виходом RG45.
Завдяки посиленим зовнішнім антенам 4G він ловить сигнал навіть коли смартфон вже не «витягує», а вбудована батарея на 2000мА*г дозволить користуватися інтернетом 6-7 годин. - Безпека перегрівання смартфону через значне навантаження. Це дуже важливо, оскільки це не тільки пожежостійкість, а й комфортна робота смартфону у надскладних умовах сьогоднішніх українських реалій.
- Зростання популярності кнопкових телефонів, які виявляються незамінними за певних умов використання.
«Ми, безумовно, враховуємо всі побажання та рекомендації, – зазначив Андрій Дерев'янко, – і дбаємо про підвищення рівня довіри до бренду TECNO Mobile не лише споживачів, а й партнерів, які продають наші смартфони. Адже довіра до бренду не виникає з перших хвилин. Щоб пройти цей складний і тривалий процес, виробнику доводиться багато враховувати і ретельно контролювати якість виготовлення, якість продажів та якість обслуговування. І це особливо актуально зараз, коли бути на зв’язку – це питання безпеки, і вимоги до пристроїв значно підвищилися, а перевірку “в полях” вони проходять відразу, а оцінку якості отримують від користувачів та продавців буквально в режимі реального часу”.