Випускник Київського політехнічного інституту ім. Сікорського Сергій Воронов разом з невеличкою командою розробників працюють над українським тактичним шутером від Glory to the Heroes. Гра основана на подіях повномасштабної російсько-української війни і кількох історіях її реальних учасників.
Для української гейм-індустрії це серйозний проєкт, бо шутери такого рівня для нашої держави поки що, на жаль, рідкість. Розробники сподіваються, що Glory to the Heroes має всі шанси стати яскравою подією - на рівні пресловутого «Сталкера». Якщо обсяг продажу гри буде успішним, частина грошей піде на допомогу ЗСУ.
«КП в Україні» зв’язалась з розробником Glory to the Heroes Сергієм Вороновим, і він розповів про проєкт.
Є і острів Зміїний, і Ірпінь, і Буча
- Насправді, першим концептом був проєкт про війну на сході України, який пророблявся ще з 2020 року. Але після повномасштабного вторгнення ми вирішили змінити фокус на поточні події, - розповідає Сергій Воронов. – Війна доторкнулась так чи інакше до кожного у нашому колективі. Та загалом, це велика історична подія для нашої нації, і увіковічити її та подвиги наших героїв у вигляді такого аудіовізуального витвору - великий крок для розвитку українського геймдеву.
Над грою працює невелика команда: п’ятеро українців - в основному, університетські друзі Сергія, і декілька західних колег, які займаються моделями в грі. Команда ставить перед собою дуже складні завдання, тож, коли вийде гра, поки що невідомо.
Що стосується ігрових локацій, де розгортатимуться події, то це місця, які вже відомі на весь світ.
- Починаючи від мультиплеєрних карт, що зроблені по реальних місцях бойових дій, і закінчуючи сюжетними кампаніями, які мають розповісти історії персонажів, повністю або частково заснованих на реальних подіях, - продовжує Сергій Воронов.
Гра має вийти з 2-3 мультиплеєрними мапами. Якими саме - розробник поки не може уточнити, але відмічає, що наразі найбільш проробленими є легендарний острів Зміїний, Маріуполь, Гостомельський аеропорт та дорога між Ірпенем і Бучею.
Можна постріляти з HIMARS
У які військові спеціальності можна пограти?
- Насамперед, основні піхотні спеціальності - стрілець, кулеметник, гранатометник, інженер-зв'язківець, бойовий медик та марксмен (піхотний снайпер). Окремі класи для водія, пілотів, операторів спеціальної техніки (такої як артилерія, РСЗО, ППО). А також декілька утилітарних командирських підкласів, - додає наш співрозмовник.
Відповідно, і стрілецької зброї під всі класи піхотних підрозділів представлено величезну кількість: оцінити її види можна на відео розробників.
Військової техніки у грі доволі багато. Серед представників броньованої техніки танки Т-64 БМ «Булат», Т-72, Т-84у «Оплот», БМП-1, БМП-2, БМП-3, бронетранспортери БТР-4 та БТР-80, бронеавтомобілі «Козак-2» та КрАЗ «Спартан», а також розвідувальна машина БРДМ-2 та медична машина МТ-ЛБу.
Досить серйозно представлена і артилерія – САУ Ceasar, САУ Krab, 2С7 «Піон», гаубиця М777 та гаубиця Д-30. Присутні у грі і РСЗО в вигляді БМ-21 «Град», БМ-30 «Смерч» та дуже ненависних російськими окупантами HIMARS M142 та M270 MLRS. Буде й тактичний ракетний комплекс «Точка-У». Два види ППО – С-300 та «Бук».
Три види літаків – СУ-27, СУ-25 та Міг-29. Гелікоптери МІ-2 і МІ-8. А також будуть безпілотники «Фурія», Spectator, Bayraktar TB2, Switchblade і DJI Mavic.
В гру інтегровані деякі реально існуючі військові підрозділи, вони присутні як у сюжетній складовій, так і у мультиплеєрній. Також в грі можна створювати власні підрозділи, що відкриває певні кастомізаційні можливості для геймерів. До речі, пограти можна не тільки за захисників, але й захисниць України.
Окупанту не позаздриш
Сама гра матиме два режими. Сюжетна складова обіцяє бути насиченою.
- У грі є два режими - багатокористувацькі матчі і операції та сюжетна кампанія, що складається із декількох незалежних одна від одної історій про різних персонажів та різні події війни. Історії не є масштабними, скоріше фокусуються на особистих драмах окремо взятих героїв, їхньому житті та подвигах на війні, - каже Сергій Воронов. - Також одна із історій відбуватиметься від особи окупанта та трохи відрізнятися від інших - її можна описати як психологічний трилер, або навіть хорор, що показує усі реалії перебування окупанта на українській землі, і цей персонаж не зробить жодного пострілу.
Тож, як можете здогадатись, мабуть, ігровому персонажу в ролі російського окупанта прийдеться на теренах віртуального українського поля бою дуже не солодко. А місцями банально дуже страшно.
Слідкувати за перебігом розробки та інших подій навколо гри можна на сторінці команди spacedevgames в Instagram, там публікуються і нові медіаматеріали.