Адвокат та військовослужбовець Масі Найєм став головним героєм нової рекламної кампанії українського бренду чоловічого одягу Indposhiv. На початку літа Найєма тяжко поранили на фронті, через що він втратив око і вимушений носити пов'язку. Але для зйомки її зняли, щоб показати "обличчя мужності".
- Нашою кампанією та нашою колекцією ми хочемо показати, через що наразі проходить Україна, через що проходять наші чоловіки, як трансформується «українська чоловіча мода», яка вже ніколи не буде просто одягом, - пояснила власниця бренду Катерина Возянова.
Масі Найєм з гумором прокоментував участь у рекламній кампанії бренду.
- Вродливішим я однаково вже не буду. До речі, дуже подобається, як діти реагують на відсутність ока. Вони щиро роздивляються, а двоє хлопчиків один одному казали: "Дивись, пірат", - написав адвокат.
У серпні вишиванки бренду Indposhiv декілька разів одягав президент Володимир Зеленський. Він обрав сорочку, де замість традиційних традиційних орнаментів були зображення півника з Бородянки, військовослужбовця з коханою, танка, БТР, квітів та дерев, які ростуть попри війну.