Лейбовіц у відповідь на критику обкладинки VOGUE із Зеленською розповіла про флешмоб українок

Фотограф запропонувала жінкам із усього світу приєднатися до ініціативи Зої Звіняцківської.

vogue.ua

Фотограф Енні Лейбовіц, яка зробила знімки Зеленської для американського VOGUE, відреагувала на флешмоб українок #SitLikeAGirl у соцмережах. У сторіс Instagram Лейбовіц процитувала пост видання KyivPost про флешмоб, а також поділилася хештегом, запропонувавши жінкам з усього світу приєднатися до ініціативи.

«Нещодавня фотосесія першої леді України Олени Зеленської розділила українське суспільство, частина якого вважає, що спроба Енні Лейбовіц привернути увагу до російсько-української війни була непродуманою. Вони вважають, що Зеленська погано виглядає на цих фото, а її поза — занадто чоловіча. У відповідь на це українська журналістка Зоя Звіняцківська запустила флешмоб під назвою #SitLikeAGirl, де українські жінки, включаючи поліцейських, активісток, журналісток та багато інших, повторюють позу Зеленської» - йдеться у пості видання.

Ініціатор флешмобу Зоя Звіняцківська зізналася, що спочатку запустила його у соцмережах, щоб звернути увагу країн Заходу на війну в Україні та важливість постачання зброї.

- Минуло менше ніж три доби з тої миті, коли я розпочала флешмоб #sitlakeagirl, а Енні Лейбовіц вже розповіла про нього у своєму інстаграмі, постить про нього інфу і навіть покращила хештег за допомогою великих літер — красно дякую їй. Вважаю, ми досить швидко впорались завдяки вам всім. До флешмобу долучились тисячі жінок в Україні і за кордоном, "Укрпошта", "Сільпо", Патрульна поліція України тощо. Тепер про флешмоб через інсту Лейбовіц точно всі, кому треба, дізнаються, а це і була моя мета — сповістити Захід, що у важкі воєнні часи суспільство підтримує першу леді, яка витрачає свої унікальні можливості на те, щоб невтомно і наполегливо просити у західних партнерів зброю. Все інше нині — вторинно. Зброя і тільки зброя має бути у фокусі — постійно і завжди. Все, що підвищує шанси отримання більше зброї, додаткової зброї, швидше зброї — все працює на нас. Все, що ці шанси зменшує, працює проти нас. Інформування Заходу про підтримку суспільством зусиль і заяв першої леді було моєю єдиною метою, саме тому я дала англомовний хештег, хоча спочатку думала назвати флешмоб „сядь як треба“. Це завдання виконане, - зауважила Звіняцківська.

Що за пост

Флешмоб #sitlikeagirl проти стереотипів щодо поведінки жінок у суспільстві набрав популярності у соцмережах після виходу digital-обкладинки американського VOGUE з першої леді Оленою Зеленською. Тоді користувачі соцмереж розкритикували знімки дружини президента. Мовляв, на фото вона виглядає не так, як належить першій леді: сидить у маскулінній позі у темних штанах, світлій блузі та балетках. Сама ж Зеленська вважає цю зйомку ще однією нагодою розповісти багатомільйонній аудиторії видання про війну РФ в Україні.