Міністерство цифрової трансформації України нещодавно анонсувало запуск англомовного цифрового медіа - UNITED 24 media, завданням якого стане транслювання подій, що відбуваються в Україні, на увесь світ.
Головне завдання проєкту – презентувати світові Україну, розповідаючи про її культуру, історію, бізнес, технології, особистості, а також висвітлюючи хід війни.
«КП в Україні» дізналася у Міністерстві цифрової трансформації деталі про цей проєкт.
1. Що таке UNITED 24 media?
Це англомовне цифрове медіа, яке на даному етапі зосереджене довкола розвитку YouTube-каналу та соціальних медіаплатформ. Це не традиційне медіа і не телеканал. Воно не є альтернативою українському медіапростору, оскільке націлене на міжнародну аудиторію.
2. Для кого цей канал?
Ключові аудиторії проєкту співпадають з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України. У першу чергу це Сполучені Штати Америки, Велика Британія, ЄС та Канада.
Головна задача проєкту - презентувати світові Україну, розповідати про її культуру, історію, бізнес, технології, особистості, а також висвітлювати хід війни. Своєчасність UNITED 24 media продиктована великою увагою до України через війну і усвідомленням того, що, окрім перебігу військових дій, мешканці Європи та США майже нічого не знають про нашу країну.
3. На якому етапі наразі проєкт?
Зараз цей проєкт знаходиться на етапі MVP (продукт з мінімальним функціоналом, який можна дати користувачам для використання) і складається з невеликої операційної команди. З моменту запуску вони оголосили про пошук креаторів для створення контенту: це можуть бути команди або ж окремі експерти, фрілансери. За тиждень вже отримано понад 400 пропозицій співпраці – як від українських, так і міжнародних фахівців. Нині відбувається обробка заявок.
4. Хто створив UNITED 24?
Медіа створює Міністерство цифрової трансформації. Проєкт запускають за принципом стартапу, в якому наразі активно задіяна невелика кількість учасників.
Також до створення контенту долучаються волонтери-креатори, контент-команди, креативні агенції та журналісти.
Маркетингова агенція Fedoriv є стратегічним партнером проєкту. Концепцію проєкту розробили pro bono. Створення контенту фінансується завдяки корпоративним донорам. Зі зростанням проєкту до фінансування планується долучити цільові корпоративні внески від бізнесу, гранти від міжнародних фондів, крипто- ком’юніті.
5. Наскільки затратний цей проєкт?
Проєкт орієнтований на міжнародну аудиторію у соціальних мережах та на YouTube. Він покликаний більше розповідати про Україну, і тому запрошуються найкращі команди до співпраці. Наразі робота ведеться у режимі сюжетів чи епізодів, якими наповнюється кожна велика тема. Всього шість тем: культура, історія, люди, технології, підприємництво та війна.
Тому наразі бюджет складається із виробництва таких епізодів. У них різна вартість залежно від теми та контенту. Наприклад, сюжет про дрони та подібні сюжети коштують близько 5 тис. доларів. Вони монтуються з матеріалів, які є у відкритому доступі. Із залученням експертів з кожної теми. У підсумку над одним відео працює команда із 8-10 осіб, включаючи іноземних дикторів.
Якщо для епізоду потрібно буде знімати оригінальний контент, то його вартість може зростати.
Фінансування MVP-проєкту відбувається за рахунок цільових корпоративних внесків/грантів від бізнесу, міжнародних фондів, крипто- ком’юніті. Ми вдячні всім за залученість.
6. Хто створює контент?
Декілька продакшн-команд, кожна з який відповідає за свою тематику: культуру, історію, технології, підприємництво, героїв, армію і т. д. Ці команди співпрацюють з авторами, журналістами, залучають українських та міжнародних експертів. З розвитком проєкту планується створення постійної редакції, згодом - наглядової ради.
7. Які плани надалі?
Медіа має потенціал розвинутись у мультимедійну платформу. Але поки що це дуже далекі плани.