Мережа АЗК UPG відновила нарахування і списання бонусів

Це стало можливим завдяки оперативному пошуку нових європейських постачальників пального та налагодженню сталих партнерських відносин.

Компанія UPG першою серед великих гравців на паливному ринку із 26 липня повністю повернула нарахування бонусів своїм клієнтам.

Після вимушеної перерви, пов’язаної з воєнними діями, і налагодження постачання пального з Європи АЗК UPG відновила нарахування бонусів за купівлю пального чи товарів на своїх АЗК. Всі раніше накопичені бонуси активні.

Бонуси нараховуються:

Витрачати бонуси можна як на пальне, так і на будь-який товар у фірмовому магазині або їжу у VIVO café.

Стати учасником бонусної програми UPGgood просто – потрібно лише встановити додаток UPG, завантаживши його в Play Market або AppStore. Для власників застосунку у мережі відсутні ліміти на всі види пального.

Як повідомили в пресслужбі UPG, це стало можливим завдяки оперативному пошуку нових європейських постачальників пального та налагодженню сталих партнерських відносин. «Ми цінуємо кожного нашого клієнта, а клієнти цінують нас за якість пального й завжди приємну ціну. Для нас сьогодні надзвичайно важливо  підтримати купівельну спроможність наших клієнтів та таким чином віддячити їм за вибір і довіру UPG», – зазначила маркетинг-директор компанії UPG Надія Гануліч-Манукян.