У Росії Esquire перейменували на «Правила жизни», а «Домашний очаг» - на «Новый очаг»

Видавничому дому Independent Media довелося хитрувати, щоб продовжити роботу після відкликання ліцензії Hearst.

t.me/imsmedia

Російський видавничий дім Independent Media оголосив нові назви глянцевих журналів після відкликання ліцензії американського конгломерату Hearst. Esquire стане «Правилами жизни», Cosmopolitan – VOICE, «Домашний очаг» – «Новим очагом», Men's Health – Men Today, Harper's Bazaar – The Symbol, а «Популярна механіка» – TechInsider.

- Проєкти збережуть головних редакторів та основний склад креативних команд, але розширять коло тем, що висвітлюються. Це дозволить зберегти наступність концепцій брендів та посилить позиції Independent Media у російськомовному медіапросторі, - заявили в Independent Media.

У прес-релізі йдеться про те, що Men Today буде розширеною версією Men's Health. Крім ЗОЖ, у журналі зібралися писати про технології, автомобілі, фінанси, культуру та моду. Колишня «Популярна механіка» зібралася висвітлювати, окрім світових, російські “досягнення” у галузі технологій та інновацій. Команда "Harper's Bazaar Росія" спробує писати про людей та події, які стають “символами часу”.

- Всі раніше опубліковані матеріали bazaar.ru залишаються доступними для прочитання на thesymbol.ru, - зазначили в телеграм-каналі проєкту The Symbol.

Глянцеві журнали пішли з Росії у березні через напад країни на Україну. Першим ринок залишив Condé Nast, що випускав Vogue, GQ, Glamour, Tatler та AD. Після ліцензії відкликав американський конгломерат Hearst. Компанія припинила партнерство з російськими видавцями Shkulev Media та Independent Media. Перший разом із Hearst видавав журнал Elle. "Elle Росія" продовжує працювати у складі Shkulev Media Holding.