Українці запустили онлайн-платформу Work4UA на підтримку підприємців, котрі продовжують працювати в умовах війни. Проект "Робота на перемогу" створено як початок економічного фронту країни та має на меті залучити фінансову підтримку від іноземних та українських громадян, компаній і організацій для малого та середнього бізнесу України, повідомляє 11 квітня "Інтерфакс-Україна".
У рамках проекту українські підприємці зможуть розмістити на сайті https://work4ua.org свою історію разом із фотографіями своєї справи, команди, виробництва, офісу чи робочого місця. У формі запиту на підтримку необхідно додати ЄДРПОУ або ІПН підприємця, рахунок PayPal та номер банківської картки, на які донори кампанії зможуть перераховувати кошти для підтримки.
- Найменше, що можуть зробити українці, які наразі не в лавах ЗСУ чи тероборони, – продовжувати добре робити свою справу. І це варте підтримки! Вкрай важливо зберігати робочі місця, проекти, клієнтів. Це не лише податки, але й продукти та сервіси, які потрібні у мирних містах України, що продовжують боротьбу, – розповідає про ідею проекту СЕО комунікаційного агентства Postmen Ярослав Медведь.
Запит на підтримку на сайті https://work4ua.org/get-help/ складається із простих кроків:
1. Розкажи у трьох пропозиціях про власний бізнес та як працюєш в умовах війни.
2. Зроби фото себе чи команди на робочому місці чи виробництві.
3. Додай дані свого ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ІПН (для ФОП).
4. Додай пошту свого PayPal акаунта та номер банківської картки, на які хочеш отримувати донати.
5. Чекай на підтримку від зарубіжних та українських донорів.
Опубліковану історію можна розповсюдити у власних соцмережах за хештегами: #ПРАЦЮЮЧА ПЕРЕМОГА #WORK4UA
Кожна історія буде перекладена англійською для поширення у Європі та світі. У майбутньому команда розробників додасть розумного алгоритму порядку відображення історій на сайті та пошукові фільтри за інтересами. Детальнішу інформацію та історії українських підприємців можна знайти на сайті проекту, а також у його Facebook та на Instagram-сторінках.