Американський ELLE - про обкладинку російської версії з літерою Z: Не маємо до них відношення

ELLE (Росія) невчасно вийшла із фразою "Покоління Z".

twitter.com/jonnytickle

ELLE Magazine більше не має жодного відношення до однойменного журналу, який видається у Росії. Так американська версія глянсового видання відповіла на обурення соціальних мереж через те, що на обкладинці березневого випуску російського ELLE розміщено букву Z.

"Раніше цього місяця наша компанія розірвала співпрацю з видавцем у Росії. Ми більше не маємо жодного відношення до ELLE (Росія)", - йдеться в Інстаграмі ELLE US.

22 березня стилісти та дизайнери з України звернули увагу на те, що російський березневий ELLE вийшов із фразою "Покоління Z" (народжені у 1997-2012-х роках). Вони звинуватили журнал у підіграванні пропаганді, оскільки після вторгнення Росії до України ця літера стала символом військової спецоперації. Російські телеграм-канали, що спеціалізуються на моді, взялися захищати редакцію, зазначивши, що журнал здали до друку ще у січні. Головний редактор ELLE (Росія) Катерина Мухіна написала у своєму Інстаграмі, що "передбачити масштаб сьогоднішнього жаху ніхто не міг".

"Ми проти агресії, яка приносить страждання, поневіряння, сльози і страшні людські втрати. Кожен із нас має право на чисте небо над головою, щасливе дитинство для наших дітей, можливість любити, дружити та бачити своїх близьких здоровими. Ця трагічна помилка. Ми за мир у Росії та Україні", - заявила вона.

10 березня американський медіахолдинг Hearst, який, зокрема, видавав Elle у Росії, вийшов із російського бізнесу. Російський видавець Віктор Шкульов зазначив, що його американський партнер компанія Hearst вийшла з бізнесу групи, проте всі проекти медіагрупи залишаться. Компанія продовжить працювати під брендом Shkulev Media Holding.