Мінінфраструктури оптимізувало транспортування гумдопомоги до України: що зроблено

Міністерство інфраструктури України підбило попередні підсумки впровадження режиму максимального сприяння доставки гуманітарних вантажів у постраждалі регіони, а також вантажів для потреб ЗСУ.

Зокрема йдеться про налагодження максимально спрощеної процедури бронювання військовозобов'язаних водіїв, організацію гарячої лінії підтримки усіх перевізників, створення вантажних гуманітарних хабів на кордонах України та на території сусідніх країн, а також досягнення домовленостей з іноземними партнерами щодо бездозвільного режиму пересування для вантажівок, які перевозять такі вантажі.

Міністерство інфраструктури сприяє спрощеному виїзду/вʼїзду водіїв вантажного транспорту, які здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил України та гуманітарної допомоги. Це стосується як перевізників, які мають ліцензію на здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень з використанням електронного кабінету перевізника системи «ШЛЯХ», так і водіїв будь-яких інших суб'єктів, які здійснюють вантажні перевезення.

З початку повномасштабної фази війни через систему “ШЛЯХ” оброблено та надано дозвіл на перетин кордону 12 107 водіям. 3 809 водіїв вже перетнули державний кордон та повернулись з вантажем для потреб ЗСУ та гуманітарним вантажем.

З моменту отримання Мінінфраструктури функцій щодо бронювання військовозобов’язаних водіїв надійшли звернення від 212 компаній-перевізників та прийнято позитивне рішення щодо 98 компаній-перевізників та 236 водіїв.  

Україна бере участь у формуванні логістичних хабів в Польщі, Італії, Угорщині, Словаччині та Румунії. Такі хаби дозволяють оперативно та безперебійно доправляти гуманітарні вантажі до найбільш постраждалих територій України.

 - Уже 14 європейських країн запровадили бездозвільний проїзд для перевізників гуманітарних вантажів в Україну. Наразі це Польща, Словаччина, Австрія, Угорщина, Румунія, Німеччина, Італія, Литва, Латвія, Естонія, Словенія, Молдова, Чехія та Туреччина. Йдеться про звільнення українських перевізників від будь-яких додаткових умов, зокрема необхідності оформлення дозволів на міжнародні вантажні перевезення через вказані країни. Низка країн ЄС звільнили Українських перевізників від сплати за користування дорогами своїх країн, - повідомляє також МІУ.