"Укрпошта" відновила доставку онлайн-замовлень

Наразі працює вже майже 4,8 тисячі відділень у різних регіонах країни, і це число зростатиме.

facebook.com/ukrposhta

"Укрпошта" відновила доставку замовлень з маркетплейсів та інтернет-магазинів. Наразі вже працюють понад 4,7 тисячі відділень. Про це повідомила прес-служба компанії.

- Ниніі багато українців зіткнулися з тим, що придбати звичайні речі в магазині стало проблемою: через логістичні обмеження, коли магазин просто не може вчасно довезти продукцію, або через попит, що різко зростає у зв'язку з внутрішньою міграцією, на деякі групи товарів виник тимчасовий дефіцит. Замовлення товарів на маркетплейс може частково вирішити проблему. Тому ми раді повідомити, що "Укрпошта" відновила доставку онлайн-замовлень. Поступово ми відновлюватимемо доставку з усіх майданчиків, з якими працювали до війни, бо розуміємо, як це важливо для наших клієнтів. Крім того, відновлення доставки з маркетплейсів дозволить українським підприємцям повернутися до роботи, заробляти гроші та посилювати економіку, - наголосила заступник генерального директора "Укрпошти "з розвитку бізнесу Олена Степіна.

Зокрема, "Укрпошта" відновила доставку з найбільших маркетплейсів та інтернет-магазинів: ОLX, prom.ua, Rozetka, eva.ua, а також з онлайн-магазинів одягу, зокрема і дитячого, товарів широкого вжитку, дитячих іграшок, товарів для дому та і т.д.

Станом на 11 березня працюють 4783 відділення "Укрпошти". Крім цього, на маршрути, де це безпечно, виїжджають пересувні відділення.