Українські ЗМІ звернулися за допомогою до Google та Meta: журналісти працюють під обстрілами, доходів від реклами немає

Національна спілка журналістів та кілька видань попросили створити спеціальний фонд.

facebook.com/sergiy.tomilenko

Національна спілка журналістів та кілька українських видань звернулися за допомогою до Google та Meta. Журналісти повідомили, що, працюючи в Україні під час війни, ризикують життям, а доходів від реклами зараз немає і не передбачається.

"НСЖУ та національні онлайн-медіа закликають цифрових гігантів створити спеціальний фонд підтримки та розвитку незалежних українських журналістів і медіа, а також розглянути можливість збільшення частини медіареклами й іншими способами підтримати українські ЗМІ та журналістів", – написав у Фейсбуці голова НСЖУ Сергій Томіленко.

Відкритий лист підписали "ГЛАВКОМ", "Обозреватель", «Лівий Берег», «Українські новини», «Хвиля», «Телеграф», ThePage. Приєднатися до нього може будь-яке українське медіа. Для цього необхідно заповнити форму за посиланням.

У НСЖУ зазначили, що журналісти пишуть новини під обстрілами та у бомбосховищах. Також медіа регулярно стають об'єктами DDOS-атак.