У межах програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” стартувало масштабне будівництво Ямпільського мосту на україно-молдовському кордоні, який стане довгоочікуваною альтернативою паромній переправі на прикордонному переході «Ямпіль – Косеуць». Про це повідомляє “Укравтодор”.
“Новий міст через Дністер стане ключовим об’єктом транспортного коридору Київ – Кишинів та найкоротшим шляхом з центрального регіону України до країн Центральної та Південно-Східної Європи в обхід невизнаної Придністровської республіки”, - зазначили у відомстві. Там пояснили, що існуюча зараз переправа давно не відповідає вимогам часу.
Довжина споруди сягне 1409 метрів, а максимальна висота опор (їх буде 24) – 50 метрів, це на десять метрів вище стандартного 12-поверхового будинку. Також тут передбачено спорудження сучасного спільного пункту пропуску.
Міст зводять за найсучаснішими методами та технологіями, а на території будівництва завершено монтаж заводу бетонних виробів, виробнича потужність якого сягає 113 м&³3; на годину. “Це гарантуватиме безперебійну роботу на об’єкті упродовж всього року”, - наголосили в “Укравтодорі”.
Повномасштабний комплекс будівельних робіт на об’єкті стартуватиме вже на початку весни із настанням сприятливих погодних умов.
“Розраховуємо, що у піковий період на проєкті буде задіяно близько 500 працівників та більше ніж 100 одиниць спецтехніки”, - розповіли у відомстві.
Завершити будівництво мосту планують за два роки.
Як відомо, раніше заступник керівника Офісу Президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко розповів про плани щодо будівництва у межах програми Володимира Зеленського першого концесійного автобану Краковець – Броди – Львів – Рівне.